Pinigų ir prekių grąžinimo politika:
Jeigu prekė yra kokybiška:
Pirkėjas turi teisę grąžinti kokybišką bei nenaudotą prekę per 14 kalendorinių dienų (grąžinimo terminas yra skaičiuojamas nuo prekės gavimo dienos). Tačiau prekė turi būti nepažeista t.y. prekė turi būti originalioje pakuotėje, nepažeistos išorinės plėvelės, neatidaryta, nesugadinta, nenaudota, grąžinamos prekės pakuotė negali būti sulankstyta, nuluptais lipdukais.
Negalėsime grąžinti pinigų, jeigu nepateiksite prekių įsigijimo patvirtinančių dokumentų.
Kokybiškos prekės siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas.
Dėl grąžinimų kreiptis el. paštu info@kosmetologeramune.lt
Jeigu prekė yra brokuota:
Pirkėjas turi teisę grąžinti brokuotą prekę. Prekė bus pakeistą į naują prekę arba bus grąžinti pinigai per 14 kalendorinių dienų.
Negalėsime grąžinti pinigų, jeigu nepateiksite prekių įsigijimą patvirtinančių dokumentų.
Brokuotos prekės siuntimo išlaidas apmoka pardavėjas.
Dėl grąžinimų kreiptis el. paštu info@kosmetologeramune.lt
Kaip grąžinti:
Parašyti į laišką į info@kosmetologeramune.lt ir :
Nurodyti kokias tiksliai prekes norite grąžinti.
Nurodyti ar norite grąžinti kokybišką ar brokuotą prekę.
Prie laiško prisegti už prekes gautą sąskaitą faktūrą.
Pardavėjui patvirtinus, kad gautas prašymas grąžinti užsakymą, prekes išsiųsti nurodytu adresu.
Pinigai grąžinami per 14 kalendorinių dienų (skaičiuojama nuo dienos kai buvo gautas prašymas grąžinti prekę). Išimtis taikoma jei pardavėjas dar negavo grąžinamos prekės ar įrodymo, kad prekė grąžinta.
Kontaktinė informacija
Jeigu turite klausimų dėl mūsų pinigų ir prekių grąžinimo politikos, susisiekite su mumis el. paštu info@kosmetologeramune.lt